Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?
Odwiedź k-myk.pl. Skorzystaj z doświadczenia fachowców z agencji social media Kraków.
Kiedy posiada się firmę, niezależnie czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, akcje marketingowe winny stanowić ważny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na stworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. marketingu, jednakże małe biznesy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – grupa profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności wykorzystywanych w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami znakomicie orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (filmy i animacje viralowe, kanały social media), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – kalendarzy, stoisk targowych, folderów lub billboardów. Agencja marketingowa przygotuje również atrakcyjne, unikalne teksty na stronę www zleceniodawcy oraz opracuje schemat komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram czy Facebook.
Do jakich firm adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest w głównej mierze do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się promocją. Jeśli zatem nie ma on praktyki w organizacji spotkań z klientami, targów czy konferencji, które przeważnie wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania może przejąć agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zgranej i kompetentnej grupy pracowników – należy powierzyć jej opracowanie programu szkoleń czy też zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego grona wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to przekazanie wszystkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.
Kontakt:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]