Custom Publishing
Kluczowe wiadomości w temacie custom publishing. Przekonaj się!
Custom publishing jest to specjalne narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się prac polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji publikowania następnych części istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing konkretniej
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw typu custom publishing zalicza się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi różnego rodzaju,
- książki,
Cele custom publishingu
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Kontakt:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]