Mało klientów? Pomoże agencja SEO
Zajrzyj na seo4.net, aby znaleźć informacje dotyczące SEO Kraków.
Przedsiębiorstwa lub administratorzy stron internetowych, którzy pragną, żeby wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na co najmniej 3 sposoby. Pierwszy, którego nie zaleca się, to próbowanie działań samodzielnie. Nie dysponując kwalifikacjami w problematyce SEO i nie obserwując regularnie informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować właściwie i – kluczowe – efektywnie. Kolejny sposób to stworzenie etatu dla specjalisty od SEO, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje ze względu na koszty. Trzeci sposób to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki przekazane na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w pracują tam również eksperci od projektowania graficznego, content marketingu, programowania czy kampanii Google Ads, którzy służą merytorycznym wsparciem w tych obszarach.
Firma SEO – wybierz tę, która funkcjonuje w branży od lat
Agencji SEO w Polsce jest sporo. Na co zwrócić uwagę w trakcie doboru firmy, która wywinduje w górę naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Warto postawić na markę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale również tych marketingowych czy kreatywnych, z miesiąca na miesiąc rośnie, co nie zawsze niesie za sobą odpowiednią jakość usług. Wybierając agencję, która istnieje od mniej więcej dekady, można mieć pewność, że posiada ona spore doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować szerokie portfolio swoich uprzednich prac. Na stronach agencji SEO częstokroć znajduje się sekcja „Case study”. Zanim podpisze się umowę wypada przeanalizować opisy takich przypadków, by sprawdzić, jakich efektów można się spodziewać po agencji, jak również to z jakimi branżami pracowała oraz z jakimi problemami się mierzyła. Dobra agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: zawiadamia o harmonogramie prac na nadchodzące miesiące, a także przekazuje raporty z ukończonych działań i ich następstwa.
Następny ważki aspekt to spersonalizowana oferta i dobranie zakresu prac do charakteru działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w kilka minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania pracownik profesjonalnej agencji SEO winien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby dopytać o dokładniejsze dane o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej wszechstronnej oferty. To dane, których nie można znaleźć tak po prostu w internecie, jak np. informacja o realizowanych do chwili obecnej działaniach SEO i o najistotniejszych dla klienta usługach bądź artykułach, które chce wypromować.
Rozliczenie za usługi agencji SEO – jakim ofertom nie wierzyć
Z nieufnością warto podejść do agencji SEO, które proponują umowę z rozliczeniem się za uzyskany wynik. W takim modelu opłata odbywa się wówczas, kiedy słowa kluczowe osiągną ustalone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top3 albo Top10). To w dalszym ciągu często napotykany sposób rozliczeń, jednakże wiąże się z dużym niebezpieczeństwem – można wszak osiągnąć natychmiastowy efekt łamiąc reguły ustalone przez Google. Nieustannie uaktualniany algorytm dodatkowo nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych zleceniodawcy, dlatego odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych pozycji. Co do ceny za usługi agencji SEO, to rzadko jest ona stała – zwyczajowo w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy potrzebne są wyższe nakłady finansowe, by przeprowadzić dokładny audyt SEO, a później wcielać w życie wszelkie wynikłe z niego prace. W późniejszych miesiącach współpracy, jak witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają znacznie niższe.
Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]